۱۴۰۲ اسفند ۱۲, شنبه

حسن صیادی

 در پی کشته شدن یک سرهنگ سپاه پاسداران به نام حسن صیاد خدایی در تهران، رسانه‌های اسرائیلی به نقش او در حملات تروریستی علیه اسرائیل اشاره کرده و او را جانشین فرمانده یگان ۸۴۰ نیروی قدس معرفی کردند، یگانی که ماموریت آن ضربه زدن به منافع و حمله به شهروندان اسرائیل است

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، این عضو ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران در طراحی حملات علیه شهروندان و منافع اسرائیلی در کشورهای مختلف از جمله قبرس، ترکیه، کلمبیا و همچنین آفریقا نقش داشت و به همین دلیل از ماه‌ها پیش هدف بوده است.

اکثر این شبکه‌های اسرائیلی، صیاد خدایی را دستیار ارشد قاسم سلیمانی در ماموریت‌های سوریه و عضو نیروی قدس سپاه معرفی کردند.

روعی شارون، گزارشگر امور نظامی شبکه تلویزیونی کان اسرائیل، تاکید کرد که اکثر سوءقصدهای هدفمند پیشین در ایران که از سوی منابع خارجی به اسرائیل نسبت داده شده است، در ارتباط با مهره‌های برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بوده و حال کشته شدن صیاد خدایی ممکن است که مرحله جدیدی از اقدامات علیه نفوذ منطقه‌ای تهران باشد.

به دنبال ترور ‎#حسن_صیاد_خدایی جمهوری اسلامی مثل همیشه باز وعده انتقام ترور این فرمانده میانی نیروی قدس سپاه را اعلام‌کرد، کسی که رسانه‌های اسرائیلی او را جانشین یگان ۸۴۰ معرفی کردهند،یگانی که مسئول ترورهای جمهوری اسلامی در خارج از ایران است، با اهدافی عمدتا اسرائیلی.

سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که بود و این ترور چه پیامی برای تهران دارد؟



http://www.youtube.com/@MohamadBagheri1882

خرس بزرگ جثه در مناطق کوهستانی اشنویه مشاهده شد

  ارومیه- رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای پوزه بلند توسط اعضای باشگاه کوهنوردی گدار ارومیه هنگام صعود به یکی از ...