۱۴۰۳ خرداد ۷, دوشنبه

دست‌کم ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوهانک، بازداشت شدند

 

دست‌کم ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوهانک، بازداشت شدند

به گزارش کانال تلگرامی خبرنامه امیرکبیر، امروز یک‌شنبه ششم خرداد، ۲ ون سفید به همراه تعداد زیادی نیروی سرکوبگر مسلح و با باتوم و اسلحه مقابل دانشگاه آزاد واحد سوهانک اقدام به بازداشت و اخذ تعهد از دانشجویان دختر کرده‌اند.
در این گزارش علاوه بر سرکوب و اخذ اجباری تعهد، آمده است که تعداد زیادی از دختران دانشجو را داخل ون محبوس کرده‌اند و اجازه خروج به آن‌ها نمی‌دهند. در مواردی به دانشجویان گفته شده تا چادر سر نکنند یا جلوی مانتوشان را با سنجاق نبندند حق خروج از ون را ندارند.

این حرکت به دستور فرزاد جهان‌بین، رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است، او از روسای دانشگاه‌های آزاد خواسته بود:
«از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحد‌ها جلوگیری شود.»
در هر گوشه از کشورمان شاهد برخورد خشونت‌آمیز جمهوری اسلامی با زنان هستیم. به بهانه حجاب و با طرح موسوم به «طرح نور» زنان ایرانی را بازداشت می‌کنند، شکنجه می‌کنند و به آن‌ها توهین می‌کنند.

این تصاویر را به دنیا مخابره کنیم چهره بدون روتوش جمهوری اسلامی اعدام زندان سرکوب بازداشت دانشجو قتل شهروندان به بهانه‌های مختلف مختلف است.

http://www.youtube.com/@MohamadBagheri1882

خرس بزرگ جثه در مناطق کوهستانی اشنویه مشاهده شد

  ارومیه- رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای پوزه بلند توسط اعضای باشگاه کوهنوردی گدار ارومیه هنگام صعود به یکی از ...