۱۴۰۳ تیر ۱۸, دوشنبه

دادگاه تجدیدنظر؛ مرتضی کیوانلو به حبس محکوم شد

 دادگاه تجدیدنظر؛ مرتضی کیوانلو به حبس محکوم شد


حکم هفت ماه و پانزده روز حبس مرتضی کیوانلو، شهروند اهل شهرستان جغتای توسط دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی عینا تایید شد.

براساس حکمی که در تاریخ بیست و نهم خرداد امسال توسط شعبه سی و پنج دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی صادر و به آقای کیوانلو ابلاغ شده است، وی به تحمل هفت ماه و پانزده روز حبس تعزیری محکوم شده است.

مرتضی کیوانلو شهرستانکی در خرداد امسال توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سبزوار به ریاست محمد غلامی از بابت اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی به تحمل هفت ماه و پانزده روز حبس محکوم شده بود.

آقای کیوانلو در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی در سبزوار بازداشت و پس از حدود بیست روز با تودیع وثیقه از زندان این شهر آزاد شد.

این شهروند در سال گذشته نیز با اتهامی مشابه به شش ماه حبس محکوم شده بود که حکم صادره به مدت پنج سال به حالت تعلیق درآمده است. همچنین وی در پرونده ای دیگر توسط دادگاه کیفری جغتای به پرداخت جزای نقدی محکوم شده است.

مرتضی کیوانلو، متولد ۱۳۶۲، پدر دو فرزند دختر و شهروند اهل شهرستان جغتای است.

http://www.youtube.com/@MohamadBagheri1882

نگاهی به گزارشات محیط زیستی در هفته ای که گذشت

  نگاهی به گزارشات محیط زیستی در ایران حق بر محیط زیست و مبانی فلسفی آن، از قواعد حقوق بشر و حقوق طبیعی نشأت گرفته شده است. ابتدایی ترین حق ...