۱۴۰۳ مرداد ۱۹, جمعه

انتقال سروناز احمدی به بیمارستان

 

در پی حمله گارد زندان به بند زنان اوین و مشکلات سلامتی برای چند نفر از زندانیان، دست‌کم یک نفر از آنان برای درمان به بیمارستان برده و پس از مداوا به زندان بازگردانده شده است.

سروناز احمدی، یکی از زندانیان معترض به اعدام رضا رسایی، که در پی حمله ماموران گارد زندان دچار حمله عصبی شده بود، به واسطه شدت اسپاسم عضلانی عصبی به بیمارستان منتقل شد.

انتقال خانم احمدی به بیمارستان پس از تلاش چندباره در بهداری زندان و سرایت انقباض عضلانی از پا به شکم و کمر و حتی گردن او صورت گرفت.

او در حالی به زندان بازگردانده شده است که پزشکان گفته‌اند اضطراب و احتمال حمله دوباره برای او خطرناک است.

سروناز احمدی،‌ فعال اجتماعی به خاطر فعالیت‌هایش برای کودکان و کارگران به ۶ سال حبس محکوم شده است.

تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی، فعال حقوق بشر زندانی در ایران و برنده جایزه نوبل صلح هم می گوید که همسرش در اثر ضربه‌های نیروهای گارد به سینه‌اش دچار حمله تنفسی و درد شدید در ناحیه قفسه سینه شده است.

آقای رحمانی در شبکه ایکس نوشت: «طبق خبرهای هم بندی‌های نرگس، او سکته قلبی نکرده، بلکه با ضربه نیروهای گارد به سینه در روز اعدام رسایی، دچار حمله تنفسی و درد شدید شده و تعدادی از زنان زندانی نیز آسیب دیده اند.»

http://www.youtube.com/@MohamadBagheri1882

خرس بزرگ جثه در مناطق کوهستانی اشنویه مشاهده شد

  ارومیه- رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای پوزه بلند توسط اعضای باشگاه کوهنوردی گدار ارومیه هنگام صعود به یکی از ...