۱۴۰۲ اسفند ۲۳, چهارشنبه

زمین خواری میلیاردی آیت الله صدیقی

 سال ۱۳۸۲ کاظم صدیقی که هنوز امام جمعه تهران نشده بود اما در دستگاه قضایی ایران سمت

قابل توجهی داشت حوزه علمیه‌ای در تهران تاسیس کرد که با نام «مدرسه علمیه امام خمینی» شناخته می‌شود.

این حوزه علمیه در ناحیه خوش آب و هوای اُزگل در تهران مکان‌یابی شد و کم‌کم با خرید زمین‌های اطراف و توسعه زیربنایی اکنون یک ملک حدودا ۲۳۰۰۰ متری در شمال تهران است.

آنچنان که جست‌وجوها نشان می‌دهد این حوزه علمیه بخشی از زمین‌ها از شهرداری تهران، سازمان اوقاف و برخی خیرین مانند تاجر پرحاشیه و نزدیک به جریان روحانیت سیاسی یعنی مطلبی کاشانی خریداری کرده است.

مطلبی کاشانی همان کسی است که کاظم صدیقی مدعی شده بود مصباح یزدی را در خانه ی خودش غسل داده و بعد از روایت این خاطره عذرخواهی کرد که نشان از رابطه نزدیک میان این دو شخص دارد.

به هر روی این ۲۳۰۰۰ متر زمین در قالب ۲۰ جلد سند طی دو دهه و در جریان بزرگ و بزرگتر شدن «مدرسه علمیه امام خمینی» در اختیار حوزه‌ی علمیه خطیب جمعه تهران قرار گرفت.

اما آنچه در این گزارش قرار است به آن بپردازیم سرنوشت ۴۲۰۰ متر باغی است که در گوشه‌ی شمال شرقی این زمین قرار دارد و یک ملک سه بَر به حساب می‌آید و حالا طی فرایندهایی که در ادامه‌ی این گزارش ذکر می‌کنیم به مالکیت شرکتی در می‌آید که اعضای هیات مدیره‌ آن کاظم صدیقی و فرزندانش هستند. زمینی که با در نظر گرفتن متوسط قیمت زمین در ناحیه اُزگل تهران ارزشی تقریبی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دارد




http://www.youtube.com/@MohamadBagheri1882

خرس بزرگ جثه در مناطق کوهستانی اشنویه مشاهده شد

  ارومیه- رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای پوزه بلند توسط اعضای باشگاه کوهنوردی گدار ارومیه هنگام صعود به یکی از ...