۱۴۰۳ تیر ۲۵, دوشنبه

زندانی سیاسی محمد نجفی تشدید بیماری‌ها به دلیل ممانعت از رسیدگی توسط مقامات زندان

 

زندانی سیاسی محمد نجفی در چند پرونده جداگانه با ۱۴اتهام مواجه است که بر اساس رای دادگاه به ۲۱سال حبس محکوم شده اما تا کنون تجمیع احکام برای محکومیت‌های وی صورت نگرفته است

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، دوشنبه ۲۵تیرماه ۱۴۰۳، وضعیت جسمی زندانی سیاسی محمد نجفی به دلیل ممانعت مقامات زندان از اعزام وی به بیمارستان نامساعد می‌باشد. زندانی سیاسی محمدعلی نجفی پس از اعتراضات سراسری سال ۹۶ مردم ایران، در شهر اراک اقدام به افشاگری درباره قتل یک جوان معترض به نام وحید حیدری کرد. وی پس از این افشاگری توسط ماموران امنیتی بازداشت شد. تاکنون پرونده‌های متعددی علیه این وکیل دادگستری تشکیل شده است. وی هم اکنون در اندرزگاه ۴ زندان اوین است.

زندانی سیاسی محمد نجفی در چند پرونده جداگانه با ۱۴اتهام مواجه است که بر اساس رای دادگاه به ۲۱سال حبس محکوم شده اما تا کنون تجمیع احکام برای محکومیت‌های وی صورت نگرفته است.

زندانی سیاسی محمد نجفی، از بیماری‌ها متعددی از جمله بیماری قلبی، فشار خون بالا و دیابت رنج می‌برد. وی به دلیل شرایط سخت زندان دچار دیسک کمر شده و بنا به تجویز پزشکان بایستی عمل شود. اما مقامات زندان به منظور شکنجه‌ وی محل او را به صورت مستمر تغییر می‌دهند. جابجایی وسایل که بایستی توسط خود وی انجام شود باعث تشدید دیسک کمر وی شده است. استمرار این وضعیت باعث وخیم‌تر شدن وضعیت جسمی آقا نجفی شده است.

http://www.youtube.com/@MohamadBagheri1882

نگاهی به گزارشات محیط زیستی در هفته ای که گذشت

  نگاهی به گزارشات محیط زیستی در ایران حق بر محیط زیست و مبانی فلسفی آن، از قواعد حقوق بشر و حقوق طبیعی نشأت گرفته شده است. ابتدایی ترین حق ...